TFF’den yapılan açıklamada iki kulübün; çirkin ve kötü tezahürat, saha olayları ve 6 futbolcunun sarı kart görmesi nedeniyle takım halinde sportmenliğe aykırı hareket gerekçesiyle disipline gönderildiği belirtildi.

ADALET BAKANLIĞI PERSONEL ALIMINDA SÜREÇ BAŞLADI
ADALET BAKANLIĞI PERSONEL ALIMINDA SÜREÇ BAŞLADI
İçeriği Görüntüle