Dev İşlere İmza Atıyoruz

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, Meydan Parkı’nda hemşehrileri ile sohbet etti. Trabzon’un çok ciddi yatırımlar aldığını kaydeden Gümrükçüoğlu, Ortahisar ilçesinde birbirinden önemli çok sayıda çalışmayı sürdürdüklerini ifade ederken, “Dev işlere imza atıyoruz” dedi.

Trabzonluların sorularını ayrıntılı olarak yanıtlarken yapımı devam eden projeler hakkında hemşehrilerini bilgilendiren Büyükşehir Belediye Başkanı Gümrükçüoğlu şöyle konuştu: “Kanuni Bulvarının yapımına devam ediyoruz. Bu dev yatırım Trabzon’umuz için sadece bir yol yatırımı değildir. Bu kadim şehrin şehir merkezini iki kat büyütecek olağan üstü bir iştir. İşte içinde bulunduğumuz Meydan Parkı’nın eski halini unutmuyoruz. Park alanı adeta dolmuşların işgali altındaydı. Şimdi de Meydan Parkı III. etap çalışmalarımıza başlayacağız. III. etap Trabzon’un limana bakan seyir terası olacak. Trabzon şehir merkezimize Tam Otomatik Katlı Otopark kazandırıyoruz. Yapım çalışmalarımız süratle devam ediyor. Bunun Karadeniz’de bir benzeri daha yok. Şehir merkezimize ikinci bir kent meydanı daha kazandırmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Tarihte bu şehirde Karagöz Meydanı vardı. Sonradan üzerine okullar ve öğretmenevi yapıldı. Şimdi okul ve öğretmenevini Tabakhane’nin Hacıkasım Mevkii kısmında yeniden inşa ediyoruz. Sonrasında Karagöz Meydanı’ndaki binaları yıkarak burayı yeniden meydan olarak şehrimize kazandıracağız. Tabakhane kentsel dönüşüm projesi çerçevesinde yapım çalışmalarımıza başladık. Tabakhane’nin kuzey bölgesindeki Köy (Kadınlar) Pazarı ve çevresini Büyükşehir Belediyesi olarak yeniden düzenliyoruz. Köy Pazarının yapım ihalesini gerçekleştirdik ve yüklenici firmaya yer teslimi yaptık. Denizle bağlantısı kesilmiş olan Trabzon’umuzun Sahil Dolgu (Gülcemal) Projesi ile yeniden denizle bağlantısını kuruyoruz. Bu dev proje ile şehrimize 800 bin m2 yaşam alanı kazandırıyoruz. Burası Karadeniz’in en büyük yaşam merkezi olacak. Trabzon Botanik gibi Karadeniz Bölgesi’nde ilk ve tek olma özelliği taşıyan dev bir eseri şehrimize kazandırdık. Artık son rütuş çalışmalarımızı yapıyoruz. Kısa sürede halkımızın ziyaretine açmış olacağız. Pazarkapı Mahallesi’nde Karadeniz’in en büyük camisini inşa ediyoruz. Trabzon’umuzun şehrimizle özdeşleşecek böylesi bir esere ihtiyacı vardır. Belediyemizin ve kamu kurumlarının kasasından tek kuruş çıkmadan bu dev eseri şehrimize kazandırıyoruz. Şehir merkezimizde kentsel dönüşüm çalışmalarımıza ara vermeden devam ediyoruz. Bizim bir hedefimiz var. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın önderliğinde Trabzon’umuzu dünyanın sayılı şehirlerinden biri haline getirmek hedefi ile gece gündüz işbaşındayız.”